2012. október 19., péntek

Costa

Ma voltam jobinterjún, és marhára féltem, hogy mi lesz, ezért bemagoltam az összes kávéjukat a honlapról, hogy miben mi van, ilyenek :D
Persze erre rohadtul nem volt szükségem, mert bementem, leültem a főnök csajjal, mondta, hogy hát ő igazából úgy interjúztat, hogy megnézi, hogyan dolgozok. Adott inget meg köténykét, azt szépen fölvettem és mentem is dolgomra. Pakolásztam az üres tálcákat meg poharakat, alátéteket, aztán azokat bepakoltam a mosogatógépbe, ami kb MÁSFÉL perc alatt elmossa a cuccokat. Nagyon durva, nem hiszem el, hogy ennyi idő alatt tiszta lesz egy pohár.
Aztán bejött a főnök, és mondta, hogy föl vagyok véve, és 10 éve dolgozik itt és ő már ennyiből leszűrte, hogy kellek neki. Most nem tudom, h akkor part-time, temporary, vagy full-time-ra vesz-e föl, de holnap kiderül. :)
Aztán a grill-részhez értem, ami abból állt, hogy a szendvicseket, panniniket stb berakjam a grillrácsra, majd 4 perc után tányéron kivittem a vendégnek. Ami nagyon meglepett, az az volt, hogy nem érhetek kézzel a kajához, hogy kettévágjam, pedig marhára életlenek ott a kések. Szólt a főnök, hogy ilyet nem kéne, és hogy vegyek el egy új kaját. Mondom és amihez hozzáértem, azzal mi van? Hát, kuka. Etiópiában meg éheznek. Sőt, már Magyarországon is....
Amitől kicsit leblokkoltam, az a kassza volt. A monitoron konkrétan 63 ezer féle felirat, amiből meg kell találnom azt a bizonyosat.. Meg a pénz. Nagyon nem vagyok még hozzászokva ehhez az aprópénzhez, hogy melyik melyik.
Szóval ennyi volt. Mindenki nagyon kedves volt, a munkatársak, főnök, még a vendégek is aranyosak voltak és türelmesek :)
Mára ennyi, holnap megint megyek, akkor már fizetés is jár mellé :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése