2012. október 7., vasárnap

halloween-para

Ma rengeteg helyen voltam a vendégeinkkel, mert ők is látták, hogy eléggé le vagyok törve, ezért rám parancsoltak, hogy na nem maradok itthon, menjek el velük erre-arra. Igazából jót is tett ez a kis kiruccanás. Nem csak azért, mert sütött a nap és jó idő volt, hanem mert egy csomó új helyet/boltot fedeztem föl magamnak.
Az Asdában tök jó ruhák vannak, főleg a gyerekruhák. Bárcsak lenne valami pici unokahúgom, akire el tudnék szórni egy vagyont. Bár van így is 2 nagyon édes, de ők már nagyok, rájuk nem lehet bármit adni, mert már van saját véleményük. DOLORESZ barátnőmnek melegen ajánlanám a kijövetelt, hogy a kis lurkónak vásároljunk mindenfélét. Itt azért vettem a biztonság kedvéért egy teregetőkosarat, mert olyanom még nem volt.
Aztán az Asda/IKEA vonalon haladva található egy másik Tesco extra, ami annyira nem izgi, mint ami mellettem van, de itt találtam tányér/evőeszköz lecsöpögtetőt legalább, amire be is ruháztam.
Ezen boltok között el van dugva (na jó, nem is, csak eddig még nem vettem észre) egy Next Clearance, ami annyit tesz, hogy csak leértékelt ruhák vannak, de dögivel. Láttam egy gyönyörűséges felsőt, pont, amilyenre vágyik a szívem, de nem vettem meg. Persze egész nap ezen jár az agyam, h mekkora hülye vagyok, de annyi ruhám van, felesleges. (Nem is felesleges, mert ez ilyen csini, tojáshéj színű tök jó anyag, flitteres gallérral, pont ami most a divat és masnival az elején.)

Ha már a hisztit, amit a 2 énem próbál egymás közt lerendezni, befejeztem, haladnék is tovább a HALLOWEEN-es témára. Az hagyján, hogy a boltokban már csomó karácsonyi díszt meg ilyen bullshit baromságot lehet kapni, de most a nagyonmenő a halloweeni csoki-cukorka-jelmez.
És tulajdonképpen ma realizálódott bennem a dolog, hogy én már nem Magyarországon vagyok, ahol minden angolszász buta ünnepecskét lenézünk, hanem itt ezen az esős szigeten, ahol ténylegesen beöltöznek a gyerekek valami félelmetesnek és jönnek, h "Csokit vagy csalunk!", aztán ha nem adsz nekik csokit, konkrétan wc-papírba tekerik a házad bazdmeg. És mivel ez a faking Lila-akácköz 6millió gyerekkel, ahol lakom, egy vagyonba fog nekem ez kerülni, hogy az összes kis gyökeret ellássam cukorkával meg csokival.
DE! Nagyon leleményes egy csaj vagyok, mert kitaláltam, hogy leoltok majd minden villanyt és bezárkózom a házba. Aztán rájöttem, h neeeem, tudok én ennél is szemetebb lenni, a hátsó ajtón kisurranok egy lepedőbe vagy wc-papírral körbetekerve és jól ráijesztek a gyerekekre, akik az első ajtón arra várnak, hogy majd én ajtót nyitok és bájos mosollyal teleszórom a kis bödönjüket a méregdrága cadbury's csokoládékkal.
Persze ahogy ismerem magam, tökre izgulni fogok, hogy egyáltalán majd jönnek-e a gyerkőcök, ezért sanszos, hogy az lesz a szitu, hogy megkérem majd őket, hagy lőjek egy fotót a cuki kis búrájukról.
A mellettem lévő szomszédom gyerekei amúgy is olyan édesek, hogy meg tudnám zabálni őket. Főleg a kisfiú, ő még ilyen pelenkás kis szaros, de gyönyörű. A kislány is nagyon szép, csak azt nem tudom, hogyan, mikor az apja meg anyja mindkettőnek olyan ronda, hogy be se kell öltözniük halloweenkor semminek.

Tippeket - hogy hogyan basszak ki a kicsikkel, vagy mit csináljak halloweenkor - várok kommentben. Ha pedig lesznek kis csokizabáló lurkók az ajtóm előtt, akiket le tudok fotózni, rögtön pakolom őket ide fölfele!

Addig is itt az egyik kedvenc halloweenes videóm:


xoxo, TA

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése