2012. október 4., csütörtök

ügyintézősdi

Mivel Apukám és Frodó itthagytak úgy, hogy a 20millió dologból, amit el akartak intézni, csak 2 dolgot intéztek el, a maradék 19999998 dolog persze ki másra maradt volna, mint rám. Szerencsémre itt volt még plusz 2,5 napot támasznak Öcsém, aki segített meg minden. :)
A gázszolgáltatót azóta se érem el telefonon, mert van valami éves ellenőrzés és elvileg telefonon kell bejelentkezni, gyakorlatilag meg mindig mondja, h te ezt most barátom beszoptad, mert kurvasokan hívogatnak minket, de cserébe egy vagyonért hallgathatod a zenét, amibe belepofázunk, hogy neten is el tudod ám ezt intézni. Persze nem tudod, mert akárhányszor írom be a referenciaszámot és az irányítószámot, nonstop azt írja ki, h nincs egyezés, ezért bejelentkezni se tudok. Még szerencse, hogy ilyen opció is van, ugye..

Szóval eddig igazából azért nem írtam, mert nagy volt a rohangálás. Mint ma reggel is, mert ki kellett mennem 8-ra a reptérre a Dokiért. Tegnap is voltam, csak akkor Öcsémet vittem ki. Már ilyen visszatérő vendég leszek, lassan festhetik az aszfaltra a nevemet, mint VIP parkoló, aki ide jár minden nap..
Hazaértünk, én elkértem a vasalódeszkát, mert vasalót már vettem, de a deszkára 30 fontot fájna a szívem kiadni, szóval az még nincs (lehet nem is lesz ennyiért). Vasaltam egy laza másfél órát, nekiugrottam a szobám takarításának, de olyan hulla voltam, hogy inkább lefeküdtem és aludtam egy pár órát. Fölkeltem és megembereltem magam, mondván én nem akarok olyan lenni, mint a "vendégeim", akik konkrétan fertőben éltek vagy nemtudom (lényeg, h a takarítás nem az erősségük). Elkezdtem porszívózni a szobámat, aztán a fürdőt, aztán a fönti előteret, aztán a lépcsőt is. Mire észbekapott a férj, hogy jaj, akkor megcsinálja a nappalit. Mondom fasza, akkor a konyhát is nyugodtan :D A feleség meg inkább ki is ment cigizni, csak ne is lássa, hogy itt mi folyik. Vajon allergiás a tisztaságra? Érdekes. Más a porra szokott. Természetesen, amit nem én csinálok, az szar, szóval ha holnap elmennek délelőtt, összetolom lent a kanapét, kirázom rendesen a pokrócot és normálisan kiporszívózom a nappalit, meg a konyhát is. Szerintem fertőtlenítő törlőkendővel föl is mosok a konyhában, biztos, ami biztos.
A mosogatót is "megszereltem". Folyt be alá a víz az idétlen pacsáljuk mindenfelé a vizet mosogatási stílustól, ezért vettem szilikont, és kinyomtam a szélét, h ne folyhasson be literszámra a mosogató alá. Persze "kedves vendégeimet" ez se zavarta, hogy napont egy 2 liter vizet facsarok ki a rongyokból. A legjobb, hogy kiírtam, hogy légyszi ne mosogass 1 napig, mert szárad a szilikon. Ha mégis sok lenne a cucc, extraóvatosan tedd. Persze tele van a mosogató, de extraóvatosan inkább nem mosogatnak :DD

A nagy rohangálás és lakásszépítés/takarítás közben azért jut a vásárlásra is időm. Hát hogy a faszba ne jutna, ugye :D Épp ma mondta Doki, hogy ezt sosem fogja fölfogni, hogy hogy a francba lehetséges az, hogy egy nő inkább nem fűt, de megveszi magának a 20. pár csizmáját. Mondtam, hogy fölöltözni meg betakarózni be lehet, akkor nem fázik az ember, de egy új csizma mindig kell :D Én is inkább kicsit éhesebb leszek (legalább fogyok is), minthogy ne tudjak venni magamnak ruhát vagy cipőt. Ez ilyen női dolog, a férfiaknak meg se kéne próbálniuk megérteni szerintem.
Na, tehát voltunk Öcsémmel IKEA-ban, ahol vettem habverőt, új ilyen papír lámpabúrát vagy mi a túrót, mert az itteni régi elég viccesen állt meg gáz is volt. Még volt valami, amire nem emlékszem, a de a legfontosabb a TÜKÖR. Vééééégre van tükröm :)
Utána a teszkóban megleptem magam a legolcsóbb teszkógazdaságos mikróhullámű sütővel, ami pazarul működik: melegíti amit beteszek. Fantasztikus! Vettem még vasalót is, mondjuk azt nem a leggagyibbat, csakhát vasalódeszkám nincs. Ezt már taglaltam. Drága.. :(
Öcsémmel plázázás közben betértünk egy ilyen sportboltba. Na mondom, fasza... Megint a hülye focis agymenése. Hát baszki, földbegyökerezett konkrétan a lábam. 3 szintes, szintenként is hatalmas alapterületű ez a bolt, ahol nem csak sportcuccokat kapni, hanem normális rucit is. Hogy fokozzammég: KIÁRUSÍTÁS van. De olyan, hogy úristen, sírni tudnék, amiért nem vagyok gazdag. Azért nem kell félteni, megleptem magam egy csizmával, ami le volt árazva 39.99-ről 12-re. A következő nap kiderült, hogy igazából ez egy gyerekcsizma :D
Hogy honnan derült ki? Doloresz barátnőm mondta, hogy neki feltétlenül szüksége van egy ilyenre. Én meg mondtam, h miért is ne, veszek neki. Angolban neki a lábmérete 6-os. Mondom a faszinak, h ebből adjon 6-osat. Nincs, csak 5,5-es,mert hogy a gyerekcipőket eddig a méretig gyártják csak. Néztem nagy uborkafejjel h wtf, na mindegy, nem ciki :D Na, abba a sportboltba majd elviszek minden kicsi pajtásomat! Többek között ez a póló is nagyon fasza

Na, már nem nagyon jut ám eszembe. Drukkoljatok, hogy ki tudjam evakuálni a lakást és ne kelljen azt hallgatnom, ahogy családfő mind a 200 kilójával horkol, a gyerekek a nyakamon lógnak és a családanya meg primitív fejjel magyarázza, hogy tépné ki más belét a száján keresztül.
Kösz, hogy olvastok, ha olvastok egyáltalán!

xoxo,
TA

2 megjegyzés:

  1. Haha, a vásárlós dolgot aláírom! Szerintem genetikailag van belénk kódolva a dolog. Én is még csak költöttem. De úgy megnyugtatja a kis lelkemet :D
    A portyázókkal meg hajrá!

    VálaszTörlés
  2. Most olvastam először a blogod....
    Fenomenális....szét röhögtem a fejem:)
    Bóni

    VálaszTörlés