2012. október 11., csütörtök

Nem szívesen látott vendégek

Igazából nincs kedvem még egyszer leírni az egész sztorit, amit Anyukámnak már leírtam, ezért bemásolom ide nektek. Hátha kicsit elhűltök.

Alapsztori annyi, hogy Apa és Frodó még nyár elején megengedték egy ismerősüknek (nem barát, ISMERŐS), hogy 3 napot eltöltsön az itteni lakásban, és utána megy tovább a barátaihoz Lutonba. Nos, ez úgy alakult, hogy hozta az asszonyt is, majd augusztusban a gyerekeket is kiköltöztette és még mindig itt vannak.
Szombaton valószínűleg a rendőrségre is be fogok menni, hogy onnan is kérjek tanácsot, mit tehetnék azügyben, hogy elmenjenek végre, mert bár írtunk egy papírt, hogy 21-én ki kell költözniük, nem tudom, hogy ez mennyire fog megvalósulni :)

Tehát a levél (nem minden részlete közölve, szorri):

"most ott tart a helyzet, hogy a fontos papírokat mappástul beraktam a kocsiba, mert az az egyetlen hely, amit zárni tudok.
ma a 6. figyelmeztetésem után se adták vissza a bejárati ajtó kulcsát, holott nekik is van hátsó ajtós kulcsuk; nekem pedig így csak az van, és nehogymár ÉN, aki itt lakok, kelljen a hátsó ajtón közlekednem.
ma reggel 10-től délután 4ig takarítottam. takarítottam? TRÁGYÁZTAM 4-ük után. a fürdőszoba meseszép lett, bele is ültem egy kád forró vízbe, most először mióta itt vagyok, mert most, hogy kitakarítottam, biztos vagyok benne, hogy semmit nem fogok elkapni tőlük.
aztán voltak valami szerelők, akik a padlásfeljárón csináltak valami szigetelést, azok után is persze én porszívóztam.
a függönyöket és az összes ágyneműhuzatot is kimostam, h Apáék ne abba a fél éves büdösbe feküdjenek már. a gond csak annyi, hogy nem tudom hova teregetni őket, mivelhogy a ruhaszárítóm is a gabikáék cuccával van tele. jobbhíján a lépcsőkorlátra terítettem mindent. ahogy leszedi a cuccát ez a hülye primitív kurva, rögtön hozom föl a szárítót a szobámba. 2 doboz cigi helyett mondjuk vehetne egyet maguknak. sok doboz cigi helyett meg mosógépet. még több doboz helyett meg kijött volna már a saját lakásuk havi bérlete.....
a lépcső alatti herripotterből kirámoltam mindent, ott is fölporszívóztam, de gondoltam geci leszek, és csak a saját cuccunkat rámolom vissza. a 6millió dobozuk most a nappali közepén áll. nem ott lenne, ha megtették volna, amit kérek: vigyék ki a kertben lévő kisházba. krisztián válasza annyi volt, h majd holnap, ő fáradt, egész nap rohangált. én meg egész nap UTÁNUK takarítottam, ugye az biztos nem fárasztóbb, mint a kocsiban ülni?! gabi meg megfenyegetett, hogy kihívja a rendőröket, h már most ki akarom baszni őket, nem tudok várni 10 napot? mondom hé, én nem téged doblak ki, hanem arra kértelek, hogy a cuccokat vidd ki a faházba. de hogy el fog ázni. EMBEEEER! van teteje, nem ázik el. gyökerek.. nemet mondott a kérésemre, szóval otthagytam mindent a nappali közepén, mondtam, h a herripotterbe nem fér el, és kész. (elférne a fele, de akkor megint, mire ki akarok venni valamit vagy mire előszedem a porszívót, ki kell pakolnom mindent. meg a nagy faszt!)
szóval, ez a helyzet, Anyukám.smile nem túl rózsás, de a biztonság kedvéért szomszédasszonnyal szombaton bemegyünk a rendőrségre és kérek tanácsot onnan, hogy mit tudok csinálni, mert félek, hogy 21-ig nem fognak elköltözni (főleg mert még alá sem írták a papírt.)
puszi, és drukkolj!"


UPDATE: hazajöttek, nem hajlandóak visszaaadni a kulcsomat, mondván, hogy ha a hátsó ajtón közlekednének, akkor a gyerekek sarasak lesznek. Kérdeztem, hogy mégis hogyan, mikor aszfalt van végig meg le van rakva a kert ilyen járólap betonnal.. Ja és a papírt sem írták alá, mondván, hogy nem hivatalos. szombat helyett HOLNAP rendőrség :)

xoxo, TA

1 megjegyzés: